2012. szeptember 7., péntek

two bare feet

Van Katie Meluának ez a száma, a Two bare feet. Hát ez most ilyen ihletésű, outfit of the day project, mert az utóbbi időben rákattantam a divatblogokra.

"You don't need no food to eat
 All you need is two bare feet"

bár a kép nem lett annyira jó, mint reméltem, mert levágtam a lábfejem, de a hangulata megvan. Majd legközelebb jobb lesz.





A cipőt nyáron szereztem be, és imádom. A néptáncosok védjegye, a tutyinak becézett bársonycipő. Néptáncosok Kellékboltja








Szeretem ezt az összeállítást. Egyszerű, bordó Philip Russel póló és a szoknya a Háda turkálóból való. Könnyed, fodros kis szoknya, de a megfelelő fölsővel elegáns is lehet. Szerintem nagyon lányos darab.
Csak most vettem észre, hogy milyen szutykos a térdem a földön való fetrengéstől. Hát ilyen a fotósélet.:D











Haj: nagyon egyszerű, de szép konty. A copfot két részre kell választani, és egyenként befonni. Feltekerni őket és tádá! kész is. Az enyém már kissé zilált a nap megpróbáltatásai után, de még így is tetszik. Bár most, hogy levágattam a hajam, nem lesz valami nagy, de így is édes.








Végül pedig a szám. Ez a lány, hát csak imádom. És az új etika-filozófia tanárom annyira emlékeztet rá.
Oké, tudom, közel se járok a divatblogokhoz, de inspiráltak az öltözködésben, és gondoltam egy próbát megér, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése